Tona celebra la 3a edició del torneig OkSamba d'hoquei amb més de 200 participants.
OkSamba i el Club Hoquei Patins Tona uneixen forces per celebrar la tercera edició del Torneig 3x3 OkSamba, que reunirà jugadors i jugadores d’arreu de Catalunya durant dos dies d’hoquei intens a la Catalunya Central.

Durant el cap de setmana del 20 i 21 de juny Tona es convertirà en l’epicentre de l’hoquei patins per celebrar la tercera edició del torneig 3x3 OkSamba, una competicó que assoleix xifres rècord durant aquest any, consolidant-se com el 3x3 més multitudinari celebrat en el món d’aquest esport durant els darrers anys.
De la col·laboració entre el Club Hoquei Patins Tona i OkSamba, el torneig reunirà un total de 60 equips i més de 200 jugadors i jugadores, procedents de diferents clubs de tot Catalunya.
La participació serà diversa, comptant amb representants d’equips d’Osona – Vic, Voltregà, Manlleu, Taradell, Centelles, Folgueroles, Roda de Ter i, obviament, Tona –, així com també comptarà amb representants de les comarques gironines – Lloret, Cassà, GEiEG, Sal, Figueres, Olot i Farners – i del Maresme – Tordera, Arenys i Blanes –. També formaràn part equips de l’àrea de Barcelona – Barça, Congrés, Horta, Mollet, Les Franqueses i La Garriga –, i d’altres punts del país com Lleida, Manresa o Navarcles.
La competició la iniciaran les categories Prebenjamí, Benjamí i Aleví. La jornada començarà en 20 de juny a les 9 del matí, i s’allargarà fins a les 9 del vespre, sent gairebé dotze hores consecutives de joc.
L’endemà serà el torn dels equips Infantils, Juvenils i Júnior, afegint prop de vuit hores més de torneig.
En total, l’activitat oferirà més de vint hores d’hoquei patins acumulades durant tot el cap de setmana i convertint el pavelló municipal d’esports de Tona en un punt de trobada per a jugadors, famílies i aficionats.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari